pluggar

Idag är det söndag, var det inte alldeles nyss fredag?!
Iaf så har jag spenderat min söndag med NK boken framför mig. Deprimerande om ni frågar mig, men måste fan få bra på detta provet när jag nu varit så jäkla dum och valt NK b.

Tänkte ta en paus från pluggandet nu och kanske sova lite :)?! Sen måste jag göra lite psykologi som skulle varit klar förra veckan.. Detta är verkligen inte likt mig att hamna efter i skolan, förstår inte var all min ork och lust tagit vägen. Har verkligen noll motivation.


Var i stan med denna filuren igår :D haha, snygg mössa Greta ;)



Och på kvällen låg jag i sängen med en påse godis och kollade på Åter till Cold Mountain.
Älskar den filmen, kan de vara för att jag dör varje gång jag ser Jude Law ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0