11 september

Hejsan!

Just nu har jag en underbart bra känsla i kroppen. Har gått och varit nervös inför denna dagen länge eftersom idag är det exakt ett år sen de tog slut mellan mig och M. Den värsta dagen i mitt liv som så många vet.
Så idag bestämde jag mig för att ringa M för att bara snacka, har som sagt inte hört hans röst på ett år. Vilket känns jätte konstigt eftersom man alltid snackade varje dag innan. Jag ringde iaf från skyddat nummer eftersom jag tänkte att han aldrig skulle svara ifall han såg att de var jag. Men all nervositet släppte när han svarade, när jag hörde hans röst så blev jag lugn. Han har alltid gjort mig lugn och orädd, så de var precis samma känsla idag när han svarade.. Givetvis blev han chockad över att höra min röst och han förstod först inte att de var jag, vilket jag har förståelse för.

Men allt jag kan säga är att de var underbart att få höra hans röst igen och bara prata.
De var nog ett av de bästa och roligate samtalet jag haft på länge :) Inte spent och konstigt utan vi pratade på om allt mellan himmel och jord som vi alltid gjort från den första dagen vi träffades då vi satt och snackade om tjocka fåglar :)
Allt går av sig själv och med M kan jag prata om precis vad som helst. De är därför han inte bara var min pojkvän under 2.5 år utan också min allra bästa vän. Synd att de inte finns gott om såna killar längre :)

Men som sagt de var jätte kul att få prata med han och jag hoppas inte jag skrämde bort han föralltid. Men kände att det var dags att våga ta första steget och ringa. Ett år är en lång tid.


Hoppas inte M blir arg på mig nu när jag lägger upp en bild på han här eller har skrivit om han..Men bilden är till för er som inte har träffat M eller inte vet hur han ser ut.

Så ifall du nu läser detta inlägget M och tar illa upp så ber jag hemskt mycket om ursäkt!

Kommentarer
Postat av: Clarissa

jaaaa :D visste väl att det skulle gå bra :D

2008-09-11 @ 18:41:54
Postat av: sis

ett år, sinnes ju! :O

2008-09-12 @ 17:00:17
Postat av: angie

wow... det är ju perfekt. fan vad glad jag blev för din skull. för ja vet exakt hur du känner det..du är grym tjejen. är stolt över dig.

2008-09-14 @ 15:19:26
URL: http://unbashful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0