utmattad

Känns inte som jag gjort något anant än att plugga de senaste dagarna.
Förstår knappt va de är jag har pluggat :S för så mycket har vi inte.
Men har pluggat massa psykologi, svenska, och NK. Har ju som sagt Nk prov på fredag :( KIll ME
Men senare idag kommer Amanda hem till mig, så ska vi plugga tillsammans. Så de känns bra, får ju hoppas att något fastnar på minnet då.

Vem vet de kanske blir någon bild upplagd från denna kvällen, för amandas camra funkar iaf. tillskillnad från min pisstelefon.. :)

Har förövrigt knappt sovit på två nätter.. kan helt enkelt inte somna men när jag vill somnat vaknar jag efter en timme och så fortsätter de så hela natten.. Känner mig grymt utmattad och mitt humör är verkligen på minus..

Ha de så bra <3

Kommentarer
Postat av: angie

men gumman då.. vad är det som gör att du inte kan sova, ligger du och pratar med Emrah hela nätterna? :)

2008-09-18 @ 15:39:14
URL: http://unbashful.blogg.se/
Postat av: amanda

ha, jag hade den faktiskt med mig - kameran !

men vi var ju helt uppe i pluggandet . ;D

2008-09-21 @ 12:11:33
URL: http://maandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0