greta gretchen gretch

Nu klagar min kära (?) vän greta på mig för att jag uppdaterar så dåligt så detta inlägget är lite halvt till henne så jag slipper höra hennes tjat :)

Hrm vad har hänt sen sist egentligen? not much... fredagen bestod av plugg, så äntligen är jag klar med buddha skiten.
Igår däremot var jag först en runda på eko innan jag skulle till mamma, och där började en jäkla telenor snubbe tjata på mig att byta osv osv.. sen väl hemma hos mamma blev de middag med gamla familjevänner och sis, en väldigt trevlig kväll. Men mitt under middagen ringer den här telenor snubben mig :O sjukt skum och läskig kille. Tänker inte gå in mer på detaljer (tyvärr greta) hehe.. kvällen avsultades sedan sen med en nattacigg hemma hos greta :) en kanon avslutning på den kvällen..
Idag vaknade jag upp 14.15, var riktigt utvilad :) men har hunnit med att storstäda mitt rum, så äntligen kan man vara här inne utan att få ångest och dåligt samvete av hur stökigt de är :) och nu ligger jag i sängen och försöker göra greta nöjd genom att skriva detta blogginlägg som känns smått booring :)









sådär där har ni henne, greta gretchen gretch :) en ganska konstig person men vi kan ha jäkligt kul ihop iaf ;)
i like her alot :) <3

Kommentarer
Postat av: greta gretchen gretch

Konstigt att ingen kommenterade det här inlägget! Ingen vågar säga någonting bara för att jag är såååå snygg,haha! Jag måste säga att jag tycker att det här inlägget är det bästa på länge, faktiskt. Bra jobbat, gumman! Jag ska nog börja tjata lite oftare så att jag får mer sånna trevliga överraskningar! btw så älskar jag den näst sista bilden. Fast den sista är ännu bättre, we rock! <3

2009-05-11 @ 23:28:34
Postat av: frida

we always rock ;) hehe. jag ska nog kunna få till nån mer överraskning på bloggen åt dig ;) men då får du ju fjäska och tjata lite, haha man får ju inte de gratis ;):D <3

2009-05-12 @ 13:02:28
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0