sjuk

mitt upp i allt kaos i tisdags smög sig febern på mig, och innan kvällen var slut låg jag helt däckad i feber.
och när jag vaknade igår morse hade jag 39 graders feber, så tyvärr fick jag skippa skriftliga nationella provet i svenska b igår. så hoppas på att jag får göra de snart istället. Så typiskt att de är så otroligt fint väder nu med när man inte kan gå ut utan bara ligger hemma i sängen. Och imorgon har jag NK prov, vilket jag vill göra för jag orkar inte skjuta upp ett prov till. men har ju knappt pluggat ett skit och orkar inte plugga heller.. men jag ska försöka plugga lite senare idag och hoppas på att jag kan göra de imorgon trots allt.

har föröverigt precis sökt in till högskolan, så hoppas jag kommer in på min förstahandsval :)

nu ska jag sova lite till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0