00.46

Då var julen i stort sätt över. Sjukt egentligen, så mycket som ska förberedas innan julen sen hinner man inte ens få lite julkänsla förens de är över igen. jaja, nu är det nyår nästa!
Eftersom jag inte är så förtjust i nyår heller så får vi väl se hur de blir, hade iaf en mycket mysig och trevlig julafton och hoppas på en kanonbra nyår. Ska börja med att laga middag här hemma med Johanna och Amanda sen bär det av in till stan för att fira nyår med M och hans polare. Ser framemot nyår för omväxlingsskull. Men konstigt nog ser jag inte framemot 2010 för 2009 var nog de bästa året i mitt liv och de finns inte en chans att 2010 kan slå de och inte ens va i närheten av att bli så bra.
Känner faktiskt på mig att de kommer bli ett riktigt dåligt år *klump i magen*

Josefin har nu varit i hemma i åhus i en vecka och jag har bara träffat henne en gång och på fredag åker hon igen :( de var bättre när jag bodde hos pappa och kunde springa över på 2 sek. Men på onsdag får vi försöka ses för sen dröjer de alldeles förlänge tills vi ses igen :( Men det bästa med Josefin är att man vet att var hon än befinner sig och hur lång tid det än tar tills vi ses eller pratar så finns hon alltid där. Min äldsta vän som jag håller hårt om.

imorgon blir de plugg plugg plugg och på kvällen blir de antingen mys med M eller partyparty. Anledningen till att vi ska festa på en tisdag är för att Madde ska jobba hela nyår så vi får fira de med henne imorgon.

nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0