20 december

Kan ni tänka er att om 4 dagar är de julafton?!
Var är julkänslan? borta för min del iaf. Men en sak är positiv iaf, vi får förhoppningsvis en vit jul i år. de var ju ett tag sen.

Gud va tiden går fort, sist jag skrev skulle jag träffa några gamla klasskamrater från högstadiet. De var otroligt kul att få träffa dem igen, en otroligt lyckad dag och kväll blev de :)
sen dess har de hänt en del men vet knappt vad. :)

Helgen har iaf varit väldigt underlig men ganska bra.

usch jag har ångest inför jul och nyår. har ingen lust med de alls och på nyår vet jag inte ens va jag ska köra. har iaf beställt en klänning så de behöver jag inte oroa mig för, snarare om jag ens kommer använda den. Ingen nyårsfest= ingen klänning :(

jag tror att antingen kommer min jul och nyår bli den bästa på länge eller kommer den suga så in i helvete. håller tummarna för de först nämnda.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0