God Jul <3

kan ni tänka er, julafton today! känns verkligen inte så. speciellt inte när man vaknar upp ensam i en lägenhet, lika ljust här inne som på en vårdag. ingen julgran som står tänd och ingen julmusik som står på lite tyst i vardagsrummet. hrm.. visst saknar man att bo hemma när högtiderna smiger sig på. man vill ha nån att krama och säga god jul till. någon att sitta och äta en mysig julfrukost med. But NO NO, nu är du själv frida, skyll dig själv. de första jag gjorde när jag vaknade var att bära upp milton i famnen och pussa och krama sönder han, jag försökte även förklara att de är julafton idag. men vete fan om han fattar ;)

Dagens planer är iaf att snart äta lite frukost sen ta ett lång varmt bad för att sedan fixa både mig och milton så att vi är fina tills vi ska åka till mamma. För givetvis ska Milton få åka med. Han är ju min fästman :P Alla är ju i par, så jag får ju också ta med mig min sambo idag :P

GOD JUL MINA VÄNNER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0