lovely day

Oh min dag har börjat underbart :) Fick ett samtal inatt av Agata, hon är äntligen hemma igen från Egypten :P
Nu ska jag snart köra in till stan för att möta upp tobbe och madde och lite senare blir det att fylla i min tattuering på foten :) Sen ska jag och Madde träna, idag börjar nämligen våra nya liv som består av motion och positivt tänkande. Istället för att sitta hemma och svälla med varsin kebabtallrik och chips ska vi börja ut och springa tillsammans. Och istället för att sitta hemma och klaga och gnälla över våra liv och allt och alla så ska vi tänka positivt. (Y) YEAH! detta lär gå sådär, i slutet av veckan har vi nog gett upp :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0