balklänningar

godkväll!

fruktansvärt trött är jag idag, ska bli skönt att gå och lägga sig om några timmar.
Idag gick vi bara till tolv i skolan vilket vi alltid gör på ¨måndagar, sen stack jag och tessan hem till mig och satt och snackade lite skit. Sen bar det av till Vinslöv för att prova balklänningar :) kändes som jag provade 100 st men hittade en till slut som jag tyckte va fin :) men tyvärr fick man bara ta kort med mobil så man ser ju inte hela och inte exakt hur den ser ut men slänger upp en bild iaf..


som sagt man ser inte hela men den är mycket finare i verkligheten!

therese var också superfin men har bestämt sig för att sy sin själv istället.

Kommentarer
Postat av: sis

men aahhh, den var ju rooooosa! hur kan hon motstå den!?!? galen människa den där therese tycker jag :)



Puss/sis

2009-02-03 @ 14:26:31
Postat av: therese

haha, hörru sis :P jag gillade färgen och det står inget om att den inte kommer bli rosa ;) hähähäh

2009-02-03 @ 19:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0