fredagen den 13:e

hej på er!
Kan ni tänka er va tiden går fort, redan sportlov och jag som nyss tyckte de var lov.
Idag är jag lite sådär små deppig eftersom jag egentligen skulle ha landat i turkiet för ungefär 5 minuter sen. Kunde varit tillbaka på jordens underbaraste plats med personen jag älskar. Men som sagt alla sagor varar inte för evigt. så istället befinner jag mig här i kalla skåne där snön fortfarande ligger kvar. Jag väntar på att Amanda ska komma hit för lite filmkväll så att jag får tankarna på annat :)

Igår sov jag hemma hos tessan, kollade på skräckfilm och åt god mat :) sen idag åkte vi in och tränade på vår lediga dag :)

i hope i will survive this too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0