moving on

-yes, i try!

sådär nu har jag nog fått klartecken om att jag lika bra borde försöka gå vidare och lämna allt de där magiska och sagolika bakom mig. och jag ska verkligen försöka denna gången. i promise

Förövrigt så håller jag på att bli sjuk, har svinont i halsen och huvudet. Jag har även haft ont i ryggen hela dagen, vet inte alls va de beror på.
Imorgon ska vi till Danmark alla medie elever, men får väl se hur jag mår imorgon, om jag är sämre får jag nog stanna under täcket. men har ingen lust alls att bli sjuk. om man nu ska försöka gå vidare när man är olyckligt kär så är de inte så bra att ligga hemma och vara sjuk. måste ju ut och umgås med mina vänner. Så min tanke är att somna tidigt ikväll, men innan dess ska jag göra riktigt varmchoklad till mig för mina lilla hals och även trycka i mig halstabletter.

- i´m sad but still strong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0