nattuggla

herre min gud va jag är trött. gick och la mig halv sex imorse :D satt uppe och snackade på msn och var inte de minsta trött efter alla mina koppar kaffe tidigare på kvällen, sen vaknade jag vid elva av att de ringde sen va de kört att somna om.. så har ägnat dagen till att plugga, plugga och plugga. är helt slut i huvudet nu. Så nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen blir de ett avsnitt av two and a half men sen säger jag tack och hej för mig, för imorgon början skolan igen :(
Men trots denna jobbiga dag så sitter jag ändå med ett leende på läpparna.

natti


Kommentarer
Postat av: murat

hej

a men herre allah, hur är det möjligt du pluggar så mycket, unbeliveable

2009-02-24 @ 10:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0