one more time

Godmorgon!
Herregud va trött jag är, gick och la mig vid fem imorse efter att ha haft en toppenkväll :)
Kvällen började med att jag,sis, clarissa, alex och tessan träffades på konserthuset för att se på Jennifers dansuppvisning som hon har fixat som projketarbete. Och herregud va duktig hon var och alla andra med givetvis.. Men jag blev så stolt över henne att jag blir tårögd :)
sen efter de drog jag och syrran för att möta upp Murat för att äta lite god mat, ta en öl och snacka skit :) Och där blev vi sittandes till vid halv ett sen kom Hasan och körde oss hem till Sis och där blev vi  sittandes ett tag :) De var en toppenkväll med underbart sällskap :)

Egentligen skulle jag kunna sova bort hela dagen men ska försöka låta bli :) Ska istället köra hem till Amanda lite senare i eftermiddag sen ikväll blir de bara att gosa ner sig i sängen och kollla på nån film :)

puss

Kommentarer
Postat av: Murat

jag menade inte vara dum. det var bra ide men det passade inte mig,vi ses

2009-03-02 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0