shopping

sådär ja, en dag på väla resulterade till en del shopping :) I LOVE!
de blev ett par snygga slitna jeans från bik bok, en jeansjacka från gina, underkläder från HM, solglasögon, öronhänge, klocka, ett spetslinne från gina och en vanlig svart tröja från HM :) är kalasnöjd :)

Nu ska jag bänka mig framför tvn, säsongstart av Greys Anatomy :) vet iaf en till som kommer sitta bänkad om en stund, min kära vän greta är lika galen i greys som mig :D Och de är tack vare henne att jag vet om att de börjar ikväll :) hade noll koll på de, men sicken tur att jag har greta :)

har förövrigt varit duktig och städat mitt rum ikväll, så nu kan jag somna med gott samvete :)



tack för en härlig dag  tjejer :) <3

Kommentarer
Postat av: Gretchen

hahah.. jaaaaa..sicken tur att du har mig! Någon som håller koll. Haha.. Jag gillar det här blogg inlägget otroligt mycket... Undrar varför?:D Nice jeans & viiiita underkläder, love it;););)

2009-02-18 @ 21:19:23
Postat av: frida

haha ja eller hur är de :D min andra hjärna är du :D hahahhaha oh do you love it? i can give you a private show ;)

2009-02-18 @ 22:32:20
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0