sick and tired

Herregud så trött jag är!
Jag drog mig upp imorse och begav mig till skolan för att följa med till Danmark trots halsont och allmänt sleten.
Men de visade sig bli ganska roligt trots allt :) Med egen stand-up komiker i bussen, Oskar och lite choklad och skitsnack blev de lyckat :)¨en hel del skratt hann vi med under dagen. Men nu är jag helt slut, ligger i soffan med kudde och filt, mina kära dator och lite tv i bakrgrunden :) Tänkte laga lite nudlar till mig om en stund också sen lär jag väl somna vilken sekund som helst!

Jag hoppas morgondagen blir bra, kanske middag med sis och murat :) de hade varit supertrevligt sen kanske dra hem till amanda och chilla! :)

ha en trevlig fredagskväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0