vårkänslor

oh vaknade med ett leende på läpparna idag :) För alla som känner mig vet att jag älskar våren mest av allt, helt klart den bästa årstiden:) och när jag vaknade sken solen och man kunde höra fåglarna kvittra lite smått utanför fönstret :)

slutade tolv idag så har sovit lite nu efter att jag kom hem. jag måste lära mig att sova bättre på nätterna :)

förövrigt är jag smått förvirrad, ena dagen så skiter jag i vilket men i nästa så knäcks jag igen av orden ur hans munn. är kärleken blind? och kan man förlåta allt om man älskar nån?


Kommentarer
Postat av: Gretchen

Viiiiiist "jag måste lära mig att sova bättre på nätterna"! Bullshit! :P Vem som halv ett när jag smsade? Huh? Och nej, man kan inte förlåta allt!

2009-02-09 @ 18:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0