280109

Jag vill börja med att säga GRATTIS till Johanna och Clarissa som fyller 19 år idag :)

Idag har jag i princip varit ledig, åkte in till skolan vi två för att ha lite info i aulan angående PA. och nu är jag hemma och har krypit ner i min säng :) jag vaknade med en ganska skön känsla i magen idag, inte som de andra dagarna då jag vaknat med oro och magont. utan idag vaknade jag och kände att vafan de här fixar jag, han kommer inse en dag vafan han gick miste om. en ganska bra känsla faktiskt även om de är surt att de är som de är.. hoppas känslan håller i sig hela dagen.

Idag MÅSTE jag plugga på NK.n har sagt de i tre dagar nu och de har inte blivit av, så skärpning!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0