Dr Robin Von Dichensteiker

usch ännu en dag med en masssa grubblade, kommer helt seriöst snart bli galen tror jag. man mår ju inte bra psykiskt av detta. men som tur är kommer Greta hem från London imorgon så jag kan få prata ut med henne :)
Men fram tills dess har min gamla vän Robin hjälpt mig idag :) fick väl kanske höra de jag inte ville höra men de var iaf sanningen..

så tills jag har pratat med Greta oockså så ska jag försöka att inte tänka mer på detta, även fast de är omööjligt.
Men imorgon blir de iaf utgång :P ska bli så jävla härligt :D då får jag iaf tankarna på något annat =)


bra sagt av Robin ;)

det viktiga är egentligen inte vad man säger, bara att man lyssnar citerat Dr Robin Von Dichensteiker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0