godmorgon

Kvällen igår spenderade jag ju som sagt med Tessan, Micke och Robin. Åkte först hem till Tessan och spelade guitar hero :) sen runt åtta körde vi iväg och bowlade, jag kom faktsikt tvåa ;) stolt :D

Idag blir de att plugga NK och läsa i svenskaboken.
Jag har satt upp ett mål för mig dem näemsta dagarna: Ska inte bryta ihop så fort jag börjar tänka på E och sluta tänka på allt underbart vi hade och istället fokusera på vafan han gjort mot mig. Sen ska jag unna mig något fint i veckan :)

ha en bra söndag! <3



(sorry tessan men du är söt ändå ;) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, Micke ser ut som en av killarna i BACKSTREETBOYS. HAHA

2009-01-25 @ 14:57:57
Postat av: Leia

Fin blogg du har

2009-01-25 @ 21:00:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0