onsdag

Då var de sista dagen på lovet, och hittils har jag spenderat den med att kolla på The Hills :)
Men ikväll ska den gå åt till att plugga plugga plugga.. =/ känns ju lagom kul men man får skylla sig själv när man sparar allt till sista dagarna.

Igår kväll körde jag hem till Greta och hade en super mysig kväll tillsammans med henne och Achie :) Men dessvärre körde achie hem redan vid tio tiden så sen satt jag och greta och hade psykologiskt snack om min bekymmer, gick väl inte så bra för vi kom inte fram till något. Men ja, skönt att ha någon att prata med. Så vid halv ett körde jag hem igen, och när jag och Greta gick ut så ser vi hur de vräker ner med snö :P:P

De värsta av allt tror jag är att jag kommer aldrig komma fram till ett svar på alla mina bekymmer, de kommer bli att jag bara kommer gå och vänta på att de ska gå åt skogen av sig själv :S usch usch usch, mår verkligen skit.

nej sluta klaga och plugga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0