@ school

Godmorgon gott folk!

Nu sitter jag i skolan och tjuvlyssnar när graf eleverna har redovisningen, ska sedan äta lunch med tjejerna sen blev de att simma med Tessan :) vi brukar bara styrketräna men idag bestämde vi oss för att simma eftersom vi inte har några lektioner på eftermiddagen.

Så lilla jag är ledig idag, sjukt skönt. Riktigt nice att vi inte har företagsekonomi längre utan lite mera ledigt nu :)
Ikväll blir de dock att plugga Islam, eftersom vi har muntligt prov imorgon..

Jag måste bara berätta att jag har en gammal kompis från borås, vi har säkert snackat över msn i fem år, har dock aldrig träffats men igår snackade vi i telefon för första gången med varandra :D sjukt kul var de! (intresseklubben antecknar):):)

-puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0