i´d come for you

lördag lördag lördag! fan va tom jag känner mig utan E. Helt otroligt, att man kan känna sån saknad efter någon som bor på andra sidan jorden. Men kanske var detta de bästa trots att jag inte kan förstå de.
Men ja de senaste dagarna har han försökt få mig tillbaka, men jag är lika förvirrad idag som för några dagar sen så ja, jag försöker helt enkelt inte tänka på de.

Igår var jag hemma hos tessan och hade skräckgilms kväll :) Men fyfan va dåliga filmer de var :D så patetiska och skrattretande :D
Ikväll ska jag hem till Angelica för att ha lite kvalitetstid tillsammans, äta god mat, sitta och snacka om livet och sedan dra ut på krogen och ta en öl :) ser verkligen framemot kvällen :)

se aldrig den filmen och inte teeth :D




för att fylla ut sidan lägger vi till en sån här söt grej!- puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0