andas ut

nu kan jag äntligen andas ut.
Igår hade vi de sista provet och imorgon har jag en liten redovisningen sen är de tack och hej, studenten here I come!

Igår var en ganska bra dag, efter skolan tog jag och Tessan oss en stor promenad i solen i stan sen spenderade jag kvällen hemma hos Agata med Erik, Amina och Johan.
Dagen i dag har inte varit mycket sämre, dock jobbigare! kom inte hem förens vid kvart över fem eftersom jag hade lite skolarbete att göra. Så därför ska jag ha en myskväll, kolla på Desperate Housewives, äta kladdkaka och läsa SOLO :)

Imorgon bär det antagligen av hem till Mazdak i Lund eller mys hemma hos Tessan.

nu ska jag slå en pling till min kära mor!


Bara för att jag och Greta har vår charm och för att hon är sjuk och springer runt och försöker smitta ner alla andra :)

Kommentarer
Postat av: Gretchen

Shieeeeet! Istället för att plugga tänka jag kolla vad som har har hänt i min bloggvärld. Och så tänkte jag på du BORDE skriva krypa-på-dig-Greta-inlägg. Tänkte komma in här och skriva det, men SUPRISE SURPRISE ser jag den underbara bilden här! Wieee..Nu mår jag bättre!

2009-05-19 @ 22:17:48
Postat av: Gretchen

P.S. Jag kommer stå bredvid dig på redovisningen imorgon! Just because I wanna! :D haha.. <3

2009-05-19 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0