baby make me smile

Jag börjar undra va de är som händer med mig, under den senaste 1.5 veckan har jag känt mig allmänt nere och tappat lusten med allt i princip. Är trött dygnet runt och de börjar bli allt svårare att få ett spontant leende på läpparna.

men ikväll ska jag iaf träffa Achie och Agata, så hoppas på att dem lyckas muntra upp mig ordentligt.
Sen tror jag att jag kör in till stan och sover i syrrans lägenhet, få lite lugn och ro. Men får se hur de blir jag hoppas iaf på en lyckad kväll.


Kommentarer
Postat av: Greta

Dont worry, BE HAPPY!

2009-05-09 @ 17:27:58
Postat av: Jossan

JAG SKA KOMMA OCH MUNTRA UPP DIG SNART FRIDA!!!!

2009-05-09 @ 22:24:51
Postat av: Louise - mitt tonårsliv

Fin blogg :)

2009-05-09 @ 22:46:25
URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/
Postat av: frida

ja de hoppas jag jossan. alldeles för tomt utan dig. miss you alot :)

2009-05-10 @ 12:57:56
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0