kärlek?

Jag har i uppgift i filosofi att skriva en definition av ordet kärlek.
Vilket kanske passar in rätt bra i mitt liv just nu eftersom allt är smått upp och ner, jag har insett saker som både glädjer mig och gör mig fruktansvärt frustrerad.
Men nu när jag sitter här och ska skriva ett arbete om just kärlek så står de helt still, va är kärlek egentligen? Förklara kärlek med ett enda ord. ju mer jag tänker på de ju mer osäker blir jag.

nej nu ska jag ut och sätta mig i kvällssolen med agata och ta en cigg och fundera över de här med kärlek :)

<3


Kommentarer
Postat av: Gretchen

Jag är kärlek. Du är kärlek. Vi är kärlek! Eller ja.. JAG ÄR KÄRLEK, iaf! :D <3

2009-05-11 @ 23:29:48
Postat av: frida

haha varför förvånar dig mig inte att de där kommer från dig :D ego älskare :D:D <3

2009-05-12 @ 13:00:47
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0