powernap?!

Sicken dag, hade bara en lektion så slutade runt tio. Sen lata som vi är så låg jag, tessan och agata kvar i sofforna i skolan och hade djupa samtal om självmord och lite sånt. Väl på bussen hem hade jag och agata som vanligt lite minnessnack om portugal :) sen hade jag mitt rekord i powernap, 4.5 timme!!! kan man ens kalla de en powernap?! :) skönt var de iaf, men väl när man vaknade fick jag lite bråttom eftersom jag skulle in till stan och möta upp Lotten och Clarissa för att gå och kolla på när Jenni och Anna hade dansuppvisning, helt galet va duktiga dem är :)

Imorgon är min helt klart jobbigaste dag i skolan, 08.30-16.30. Men efter de ska jag faktiskt dra hem till syrran, dem är i stockholm så ska låna deras lägenhet imorgon för att äntligen komma hemifrån lite och få vara ifred och mysa framför tvn :)

Nu blir de film sen nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0