amazed by you

Ingen bra dag alls. Började med att jag vaknade och hade fruktansvärt ont i armen sen vaccinet, kan knappt röra armen och om jag råker stöta till den så känns de som jag ska spy så ont de gör. Sen fick jag underkänt på en tenta. och har inte orkat plugga på mina andra tentor som ska in nästa vecka. jag gör alltså inget annat än att va med P, M och M varje dag. Men när jag är med dem så mår jag som bäst, då existerar inga problem och jag hade velat stanna i den världen föralltid. Tror iaf jag har fått bort ett problem ur mitt liv, hoppas hoppas hoppas!

nej nu är de snart sovtajm så jag kanske äntligen ska få något gjort imorgon, plugg plugg plugg och sen mys med Paula <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0