campusvecka

trött, tröttare, tröttast! Varför är jag alltid så trött?!
Denna veckan är de campusvecka, vilket betyder att jag går i skolan varje dag men idag var föreläsningarna iställda så fick sova till 11.30 istället för 04.40 vilket var riktigt skönt.

Gud va tiden går fort och va de händer mycket på så kort tid. den senaste veckan har de hänt rätt mycket, Milton är superstor om man jämför med hur liten har var när jag köpte han för 1.5 vecka sen.
Förövrigt har jag mycket känslor inom mig som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. jag vet inte ens va de är för känslor, allt känns bara upp och ner hela tiden och ena dagen är jag glad nästa dag är jag så besviken och nere.

Så som mitt liv ser ut idag är helt annorlunda sen ett halvår tillbaka. Mina vänner, min fritid, min relation till min familj, skola, bostad, etc. kanske inte konstigt att man har mycket känslor inom sig då?! stor förändring på så lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0