happy?

Som sagt, höstdepression.. när man sitter i en tom och tyst lägenhet blir det lätt att man börjar tänka alldeles för mycket. Jag har suttit och tittat igenom gamla bilder och lyssnat på låter som jag hade glömt bort.
Jag har kommit fram till att jag var mycket gladare och lyckligare förr, kanske bara för ett halvår sen och även ett år tillbaka. Men nu tycker jag min vardag bara är fylld med problem, ångest och krav. Innan tog jag allt med en nypa salt och var lika glad för allt. Jag vaknade med ett leende på läpparna och jag somnade med ett. Är det på grund av högskolan jag känner såhär? eller är det på grund av att jag inte umgås med samma människor längre? Eller är det helt enkelt såhär vuxenvärlden ser ut? Jag kan inte påstå att jag är lycklig men jag har det helt ok, en underbar lägenhet, underbara människor i min omgivning men jag saknar de där lilla extra. Jag mår som allra bäst när jag bara får sitta och snacka om allt mellan himmel och gjord med mina vänner, ta en kall öl och en cigg, skratta tills tårarna rinner. Ta mig tillbaka till Trukiet, till portugal, till studenten..


Madde <3 klarar mig inte utan henne en dag. always together

Ingen slår världens bästa Agata, så olika men ändå så lika <3

Portugal är nog bland de bästa och roligaste jag gjort <3

AC/DC med världens bästa pappa var inte heller helt fel :)


men det bästa av allt var nog att ta studenten och allt va de innebar :)

år 2008-2009 kan nog inte något slå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0