long time

gud va jag suger på att uppdatera, men denna gången har jag faktiskt mitt internet att skylla på som inte har fungerat på 1.5 vecka.

Nu är det november.. NOVEMBER...deprimerande.. jag hatar hösten och vintern, hade velat dra täcket över huvudet och gå i ide och vakna upp lagom till våren börjar blomma. Men eftersom jag inte är nån jäkla björn så får jag nöja mig med i att ligga i sängen hela dagen och ha ångest för att jag inte pluggar och istället bara sitter och klickar runt på olika sidor på nätet. Men eftersom jag än så länge har blivit godkänd på alla tentor så lär jag väl klara av denna med, men man ska bara få tummen ur röven och sätta igång.

En sak jag har funderat på är, när blev livet så jäkla komplicerat?! Kommer ni ihåg när man var liten, man levde i sin egna lilla bubbla och ens största bekymmer va vilken klänning ens barbie skulle ha. turn back time please..

Nu när jag inte är i skolan varje vecka vänder jag helt på dygnet, är uppe till minst tre varje natt om inte fem ibland. Anledningen till detta är att jag älskar verkligen natten. då är något speciellt med nätter.. kan inte förklara men de är då jag mår som bäst på dygnet. Vetskapen om att man är den enda som är uppe, tystnaden, mörkret , ja allt helt enkelt :) mmmmmm, bara 12 timmar kvar tills de är natt igen ;)


en gång mp, alltid mp <3

Kommentarer
Postat av: Danko

ao, älskar med natten

2009-11-03 @ 19:07:50
URL: http://mittlivsomjon.blogg.se/
Postat av: frida

absolut :D the night is my boyfriend, my love ;)

2009-11-03 @ 19:52:56
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0