vaccin eller inte

Imorgon ska jag egentligen vaccineras mot svininfluensan som alla andra gör nu. men är väldigt skeptiskt till att göra de. Va vet vi egetnligen om vaccinet? Visst om vi inte tar de kan vi bli dödssjuka osv, men vilka är egentligen biverkningarna av vaccinet? Man har kunnat läsa om diverse olika saker som hänt med personer som tagit de, vissa har till och med blivit sjuka av svininfluensan ändå. För studen kanske de låter bra att vaccinera sig men man kan ju få biverkningar/symtom efter ett år eller tio. men vi vet inte hur dem ytttrar sig än för vaccinet har fan bara funnits i nån månad. GALET, HELT GALET! Så ja, jag ska fortsätta fundera över detta dilemma tills imorgon så får jag se hur jag gör. Men jag dör faktsikt hellre än hamna i koma eller bli förlamad.

Förövrigt är de inte alls en bra dag idag, riktigt depp dag och jag känner irritationen inom mig bli större och större. borde plugga men kan inte fokusera på de, alldeles för mycket i mitt huvud just nu som jag inte vill ha där inne.
men som tur är kommer sanrt madde som alltid får mig på bättre humör och om jag har tur så ska jag träffa paula senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Danko

mogg, klart du ska vaccinera dig

2009-11-09 @ 17:45:00
URL: http://mittlivsomjon.blogg.se/
Postat av: Clarrii

2009-11-09 @ 21:27:23
Postat av: Anonym

Jag ska inte vaccinera mig.. tror jag.. aaah blir lika galen som dig på det!

2009-11-09 @ 21:29:07
Postat av: Anonym

vacciet har funnits i flera år. visst biverkningarna är oklara, men så är det väl med allt i livet? just nu verkar det vara tillåtet att stoppa hur mycket konserveringsmedel som hellst i maten, vem vet? man kanske dör av det också efter 20-30 år, eller blir förlamad kanske?

2009-11-12 @ 00:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0