no life

Har fått klagomål på hur dålig jag är på att uppdatera eller att vara på msn och allt sånt socialtskit. men den enkla anledningen är att jag har fullt upp i skolan. NO LIFE! När man kommer hem från skolan försöker man träffa nån kompis som kan få en på andra tankar än stressen från skolan.

Men ja, igår befann jag mig på akuten efter att jag slutat skolan 7 på kvällen. Har haft riktigt ont i magen till och från i en vecka och igår bröt jag ihop. Kunde kan knappt andas, gå eller sitta. Så ja, men eftersom svensksjukvård suger så allt dem hade att säga var att jag hade en infektion i magen men att demi nte visste vad och därför inte kunde göra något åt de. så man får helt enkelt stå ut med de.

tenta om 1.5 vecka, känns förjävligt eftersom man inte hinner plugga på de för att man sitter i skolan hela dagarna och gör grupparbete.

På lördag blir de förlåvningsmiddag/födelsedagsmiddag på Rosegarden med mami, mats, sis och murat. sen får vi väl se om de blir fest med madde &co imorgon eller myskväll! Behöver väl ta de lugnt, om vi nu ska lyssna på va min kropp (mage) säger. Men man lever ju bara en gång och då vill man ju hnna med så mycket som möjligt! :)

nej slutsnackat för denna gången, nu måste jag fortsätta plugga =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0