pluggpsykos

Har fortfarande inget liv. Eftersom mina planer inför kvällen sket sig så bestämde jag att jag skulle plugga hela kvällen men just nu har jag ingen större lust för de så blir nog förgille hos Madde sen får jag se om jag följer med gänget ut till Banken eller om jag åker hem och nannar kudden, måste ju trots allt upp tidigt imorgon och plugga!

inget är roligt för tillfället, känns som jag lever i en annan värld där nöje inte längre existerar och jag bara bläddrar sida till sida i alla böcker och insjuknar i en pluggpsykos. Inte de livet jag ville ha nu, men förhoppnigsvis så vänder de snart. GIRLS JUST WANNA HAVE FUN! right?!


it´s times like these you learn to live again!
Om de nu är mitt motto i livet och jag till och med tatuerat in de så hoppas vi att de stämmer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0