It's Not Right But It's Ok

Ikväll kommer agata hit, så det blir till att öppna en flaska vin och prata snusk som vi alltid gör ;) längtar! Längesen vi hade vår egentid så ser verkligen framemot denna kväll. Imorgon ska jag träffa mina andra favorittös från åhus, AMANDA! hoppas på sol så vi kan sitta på nån uteservering i stan och fika :) Tänkte även fråga Greta om hon tycker vi ska ta en ny filmkväll imorgon och se SAW. Hoppas på att dessa två dagarna blir kanon :)


Hon är speciell och jag älskar henne!

 


Finns de nån sötare :P?


Kommentarer
Postat av: Greta

omg omgomgomg omg omg! VÅGAR VI DET? eller rättare sagt...VÅGAR J A G DET? :D haha.. jag ska se hur det går med pluggandet först, okiz?

2010-04-14 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0