påskmiddag

ett tag där förra veckan tyckte jag att jag var duktig på att uppdatera här i bloggen men denna veckan va de värra med de. Egentigen finner jag ingen mening med att blogga, varför gör man de egentligen? totalt meningslöst :D men ibland är det skönt att skriva av sig och så behöver man ju hålla sina kära vänner uppdaterade om va man pysslar med, speciellt lilla josse uppe i umeå :)

Tack vare Paula så har jag varit sjuk i veckan, så har inte gjort så mycket förutom att plugga och annat vardaligt skit :) I fredags var det minifest hemma hos Paula, trevligt :) Gårdagen bestod av plugg sen hem till greta för förfest med my girls :P åh va dem är underbara, saknar tiden då man träffade dem varje dag! <3 sen när dem skulle dra vidare ut drog jag hem för att träffa Moddi som jag saknat så. och idag har jag pluggat och ska snart iväg på påskmiddag hos mami.


achie och jag :)
Försökte sno två andra bilder från achie också men dem går inte att lägga upp :S får försöka en annan gång.


Kommentarer
Postat av: achie

hahhaa, smidigt frida, synd att det inte gick att lägga upp de andra :/

2010-04-09 @ 16:01:21
URL: http://afajersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0