tok

nu ska jag bara uppdatera lite snabbt innan jag drar till mamma. egentligen en totalt onödigt inlägg som ingen bryr sig om men min lilla kisse katt milton springer riunt med en boll i munnen och sparkar (säger man att en katt sparkar?!) på en boll. :) inte räcker det med att leka med en boll i taget för hans del :P nu ligger han på rygg i sängen och bollen i munnen. han ser så söt ut den lilla tokungen :) men han är inte alltid så jäkla söt, i onsdags välte han ner min nya lampa från ikea så den gick i tusen bitar. jävla va arg jag blev.

så nu pyser jag! take care

Kommentarer
Postat av: Anonym

katter sucks, hälsa chili!

2010-04-04 @ 17:21:30
Postat av: frida

hur kan jag veta att de är Jon Persson som skrev de där ;)

2010-04-05 @ 13:11:59
URL: http://medandraord.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att Jon Persson är bäst

2010-04-18 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0