100126

En trodde man när man vaknade imorse att denna dagen skulle bli såhär pass bra. Mötte upp Amanda och Agata i stan för en shoppingrunda, och visst blev de shopping. Jeans, skor, linne, tröja, smycken och underkläder, efter att ha spenderat dem pengarna gick vi och åt, mycket trevligt :) stack hem till Paula sen för en kopp kaffe och en cigg sen har jag bara spenderat resten av dagen hemma. tiden har gått ovanligt fort för att bara suttit hemma sen halv fem.
Morgondagen hoppas jag på att bli minst lika bra, om vi slipper snöoväder så drar jag och Paula till Ikea :)

Förövrigt ringde jag jobbet och kollade ifall jag har mitt sommarjobb där som vanligt och givetvis hade jag de, kul :) Så mina sparade pengar som jag lagt undan ifall jag inte skulle ha jobb är nu en extra bonus, tänkte ta lite av dem pengarna och unna mig något, en tv lutar de åt :)

en annan underbar nyhet för dagen var när pappa ringde och sa att han fixat biljetter till AC/DC den 3 juni :) LYCKA!!! ska bli grymt att se dem igen, hoppas vi har bättre tur med vädret denna gången bara!

ett litet minus på dagen är att skorna jag köpte idag, får bara på ena skon. har kämpat hur länge som helst med den andra men de går inte. :(

ha en trevlig kväll <3


Kommentarer
Postat av: emlan

lollercoaster på skonnnnnn inte fick p-p-p-p-p-påååå



jag ska nog med på acdc(Y)

2010-01-27 @ 01:43:27
Postat av: johanna

ett litet tips är ju faktiskt att prova skorna innan man köper dom? :) hihi

2010-01-27 @ 18:12:10
URL: http://froekenm.blogg.se/
Postat av: frida

provade bara den ena, vilket jag alltid bara gör. ah frusterande!

2010-01-28 @ 11:56:37
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0