amanda rohlin

Är det en lättnad för att tentan nu är klar eller varför känner jag en stor glädje rusa runt i kroppen på mig?!
egentligen är jag inte speciellt glad för har för mycket i mina tankar som jag grubblar över hela tiden men just nu känns allt som ett rosa moln som jag svävar lite på så bäst att njuta innan jag faller ner från mitt fluffiga moln :)

Förövrigt sitter jag ovch pratar meed amanda på msn, amanda är en person som ser väldigt snäll och oskyldig ut men tro mig när man lär känna henne ångrar man att man någonsin började prata med henne ;) haha.
Nej men detta inlägget är faktiskt till Amanda eftersom hon bad mig blogga lite när jag ändå satt vid datorn och "pluggade". Så nu ska jag skriva lite om Amanda!

Amanda amanda amanda, ja va ska man säga. Hon är 19 år, bor i åhus och är ca sådär 1m lång om jag får gissa ;) nej gud va jag är taskig idag, de är bara för jag är på flummhumör :D Amanda har jag nu känt i snart fyra år. (what, stämmer de mandi?!) Det bästa med Amanda är att hon bryr sig om en, skrattar åt skämt som ingen annan skrattar åt, dansar väldigt speciellt ibland ( haha) och hon är alltid glad. tror seriöst aldrig jag varit med om att hon varit arg nu när jag tänker efter. (hur bär hon sig åt?!) man vill liksom bara dra henne i kinderna ibland när hon ser helt förvirrad och söt ut :D:D


detta är min vän Amanda, va tycks? ni förstår va jag menar med att hon är söt och förvirrad va? :D

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHHAHHAHAHHAHHAHAHA, vad gullig du är frida. känner mig hedrad att ha ett eget inlägg i din blogg. tur ingen läser den right ;) dessutom har 4 år gått sjuktligt snabbt. gillar dig trots den otroligt hemska bilden du valde!!

ska ge igen en dag min älskade frida !!

2010-01-31 @ 21:56:47
URL: http://maandiii.blogg.se/
Postat av: frida

haha jupp de är inte alls som får ett alldeles eget inlägg i min blogg. och va menar du med att ingen läser, hallå jag är nästan lika stor som kissie ;) ja fyra år har bara passerat trots att jag sagt STOPP ibland! :D jag ser framemot ett hedrande inlägg åt mig i din blogg ;) <3

2010-01-31 @ 22:00:50
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0