no suprise

"Människors rätta jag förvånar en efter dess falska visan" -(Paula)
Kunde inte sagt de bättre än va min vän Paula redan sagt.

De är väl lustigt hur människors rätta färg kommer fram i ljuset och man plötsligt inser att man inte betyder ett skit. Men de lustigaste av allt är att man inte förvånas utav de. Att man rycker på axlarna, tänker detta va ju synd ssen skakar man av sig de. Man orkar inte lägga ner tid och energi längre. Jag vet iaf nu vilka som är äkta och ärliga. jaja, nu ordbajsar jag ut mina tankar och känslor.

Förövrigt har jag klump i magen, ingen bra dag idag känner jag. Hela förra veckan var helt underbar trots att jag var i skolan vilket innebär tidiga morgnar. men nu känner jag att de går nerför igen, som en bargedalbana (stavas de så?!) de är faktiskt jäkligt tröttsamt. jag vet inte om jag borde dra mig ur nu i rädsla för att bli lämnad och sårad. eller om jag ska lita på att allt löser sig och att allt kommer bli bra. men känns som jag är hundra steg före dig.

nu ska jag äta glass och titta på film och hoppas på att paula kommer hem snart så vi kan dricka kaffe och prata skit <3

Kommentarer
Postat av: tessan :D

hallå? berg-och-dalbana?! det heter så av en anledning ;);)

2010-01-20 @ 16:42:10
Postat av: frida

haha ja de har du fan rätt i, vafan tänkte jag på?! inte kan jag skylla på att de var sent på natten jag skrev inlägget och var lite trött. men jag skyller på att jag hade Håkan Jeppsson i svenska :D nej va elakt, jag vet att de stavas så som du skrev, hade bara lite hjärnsläpp. Men jeppsson är faktiskt en bra ursäkt ;)

2010-01-22 @ 11:07:25
URL: http://medandraord.blogg.se/
Postat av: Paula

Har sagt det förr och säger det igen, du är bra!

2010-01-24 @ 00:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0