tentavecka

denna veckan har jag ägnat åt att plugga plugga plugga, varit irriterad och umgåtts med Paula en massa :) <3

en tenta avklarad och en tenta kvar plus opponering av tenta. ingen rolig vecka att se framemot eftersom man nu ska gå upp 04.40 tis-fre, kommer bli tufft eftersom jag brukar vara uppe tills den tiden och sedan sova till två på eftermiddagarna. men det är bara att bita ihop :)

Hade en underbar dag igår, var i stan och shoppade, fikade och pluggade med Molly, sen tog jag en lång promenad med Greta, varmt bad, plugg, mys med Paula sen massa mys med M. det var verkligen en bra dag igår vilket jag behövde efter en jobbig  vecka. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på vänner.

nattinatti<3

Kommentarer
Postat av: Paula

Du är för himla bra<3

2010-01-14 @ 12:04:09
Postat av: frida

du är ännu bättre <3

2010-01-14 @ 21:21:55
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0