midsommar

jaha då var det midsommar IGEN, kommer fan ihåg förra året som om det vore igår. Min midsommar ser dock likadan ut som förra året, ska spendera min dag/kväll på jobbet :( Ångrar verkligen att jag sa ja till att kunna jobba midsommar, jag vill äta god mat och dricka gott tillsammans med mina vänner eller med M. Vill inte sitta med 8 pensionärer och med en vikarie som inte hjälper till med ett skit. denna kvällen kommer bli dryg som fan, kommer svida att veta att alla andra sitter och äter nypotatis, jordgubbar och dricker öl :( VILL OCKSÅ..

de värsta är att jag börjar 07.00 imorgonbitti så kan inte ens dra på fest efter jag slutat runt tio ikväll :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0