update

Jag vet jag suger på att uppdatera i bloggen, men känns mest som jag gnällt på senaste tiden så har inte orkat skriva. Men just nu tänkte jag bara skriva att jag har klarat alla tentor i skolan, alltså ett år på högskolan är avklarat :) Jag har sommarlov men ska dock jobba satan i sommar, i fredags tog min underbara Paula studenten, en mycket trevlig dag/kväll :) kÄnner mig verkligen som en i familjen där, träffar hennes släkt mer än mig egen. Och igår var Moddi så söt att jag ville krama ihjäl honom, han kom hem med pizza till mig som han gör ibland, och när jag öppnade kartongen så var pizzan formad som ett hjärta, snacka om att jag blev rörd. Ville knappt äta den.
Just för stunden känns det bra och jag hoppas det håller i sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0