100324

idag träffade jag 3 underbara töser, amanda, achie och agata. Jag och amanda shoppade loss lite innan vi mötte upp agata och achie. sen satt vi och åt och fikade, ville bara sitta kvar där, höra deras skratt som jag saknar i min vardag, prata gamla minnen och bara få må bra. saknar verkligen gymnasietiden och allt va de innebar. har nog aldrig känt mig så vilsen som jag gör nuförtiden. vet inte va jag vill eller nåt, var tog frida vägen? hon stannade nog kvar på sitt rum på slupvägen hemma hos pappa för jag har inte märkt av henne på väldigt länge. sen när lät jag folk trampa mig på tårna? sen när slutade jag tänka positivt? sen när lät jag mig påverkas och få tårar av minsta lilla? jag är inte nöjd, såhär vill jag inte ha de. jag vill alltid känna mig glad och lycklig, jag vill ha mina vännor nära mig, jag vill känna att nån speciell verkligen bryr sig. jag vill ha en axel att vila mitt huvud mot.

jag lever i skuggan utav en dröm. jag lurar mig sjäv gång på gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken lång människa du vill ha om du vill vila ditt huvud på någons axel ;D

2010-03-25 @ 18:43:28
Postat av: J.

JAG ÄR LÅNG! du kan vila ditt huvud mot min axel om du vill vännen min, bara slå mig en signal så kommer jag :)

2010-03-25 @ 21:52:47
URL: http://froekenm.blogg.se/
Postat av: frida

tack snygging :) vi får ta och ha tjejkväll snart med en flaska vin eller två :)

2010-03-26 @ 11:44:56
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0