happy B-day

idag fyller min käraste vän Paula 20 år, så ett stort grattis till henne :) sitter just nu och väntar på att hon ska ta bussen hem så att jag kan springa bort med presenter och sjunga för henne :)

Dagen lär nog i stort sätt spenderas med Paula tror jag men det är inte förens imorgon vi slår klackarna i taket och firar henne ordentligt.

dessvärre är detta den enda bilden jag har på Paula och mig, eller på paula över huvudtaget dock inte så vackra men de bjuder vi på, eller hur paula ;)

Ännu en gång ett STORT GRATTIS på den födelsedag <3


Kommentarer
Postat av: Paula

Hahaha du är underbar frida :) Vi bjuder på den, jag bjuder kanske på lite väl för mycket också? ;) Haha

2010-03-29 @ 21:37:58
Postat av: frida

ja en aning gör du ;) men de gillas :D

2010-03-30 @ 14:04:23
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0