hope

idag ska jag hem till Agata, de va evigheter sen sist känns de som så de sska bli kul att träffa henne igen, vi båda behöver nog prata av oss en del. förövrigt känns allt lite jobbigt just nu, M åker till norge på tisdag för att söka jobb, chansen att han sedan får ett jobb är väldigt stor så jag har en stor klump i magen över att han ska åka ifrån mig. inte nog med de så har hans mobil inte fungerat sen igår eftermiddags, inga godnatt sms igår inte :( och inga sms idag. usch saknar han redan. hur ska de då bli när han flyttar? tycker jag har haft distansförhållande så de räcker nu. men man ska följa sitt hjärta så vi får väl se hur de blir. eftersom jag tror på ödet så får vi låta ödet bestämma. men på senaste tiden känns de inte som ödet har varit på min sida.

nej nu ska jag fixa vid mig sen är jag redo att bege mig mot åhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0