söndag

Godmorgon eller godeftermiddag borde man kanske säga!

Igår firade vi Paulas födelsedag, det var verkligen en toppenkväll. Förfestade hemma hos Karolin sen drog vi till banken. jäkla va paula och jag dansade, hade svin kul :) de är såhär en utekväll ska vara. tyckte dock min älskade vän tog en cider för mycket :)

gick och la mig 05.30 vilket har lett till att jag inte ens har gått upp ur sängen än. skulle egentligen pluggat hela dagen men orkar inte, så tänkte städa lite snabbt, ta ett varmt bad, laga mat sen senare ikväll kommer Moddi.



tänkte lägga upp bilder på vänner och mig på bloggen som aldrig visats innan, när jag satt och tittade igenom mina bilder häromdagen hittade jag några godbitar. va säger ni om de? ni alla kan väl bjuda på en pinsam bild ;)
så detta sker antingen senare idag elller nån dag i veckan :)

Kommentarer
Postat av: amanda

tycker jag du ska göra, pinsamma bilder är ju det bästa :) man vet väl att alla dina vänner är snygga ändå!! haha , eller ngt.,

2010-03-28 @ 18:21:17
URL: http://maandiii.blogg.se/
Postat av: frida

haha jag har en del pinsamma bilder på dig min sköna höna;)

2010-03-28 @ 18:56:06
URL: http://medandraord.blogg.se/
Postat av: paula

snygging frida :)

2010-04-02 @ 12:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0