confused

Jag får börja med att säga att jag faktiskt har haft en bra vecka hittils. shoppat, powerwalkat, hälsat på på jobbet, myst med M, träffat Madde och Paula osv. Och nu ska jag snart hem till Paula och dricka kaffe sen köra in till stan och se om jag hittar nåt ställe där dem säljer en laddare som passar till min jävla mobil, kanske blir det lite shopping på de med?! ;) Måste iaf åka och handla lite idag med, sen ikväll ska jag bädda ner mig i sängen med lite godis eller varm choklad och kolla på GG och cougar town för imorgon blir det att stiga upp 04.45 och bege sig till skolan :)

trots en mycket bra vecka så är det mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud och jag är så fruktansvärt trött på de nu. den sista droppen kommer snart falla och snart kommer jag befinna mig i en återvändsgränd.

jag måste fan klippa mig snart också innan pengarna på kontot försvinner :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan klippa dig ;) heee heee



/tönt eller mes, minns inte vem som var vem

2010-05-06 @ 15:50:23
Postat av: frida

aldrig i livet du får klippa mig. de va du som va tönt och jag var mes, kommer du inte ihåg?! besviken jag blir :)

2010-05-06 @ 17:38:32
URL: http://medandraord.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du fortsätter med att säga något "negativ" men gör en "positiv" smiley :P



klart jag kom ihåg skulle bara kolla ifall du gjorde det ;)

2010-05-06 @ 21:31:42
Postat av: frida

haha sorry då. ja eler hur, gud va du ljuger nu

2010-05-06 @ 21:43:09
URL: http://medandraord.blogg.se/
Postat av: Anonym

nja, ljuger inte.. men helt sant är det väl inte heller ;) hade för mig att det var så som det var, därför jag skrev tönt först :P ajja din mes

2010-05-07 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0