plugg plugg plugg & jobb

Herregud va mycket jag har just nu, kan knappt andas känns de som. Dem två sista tentorna för terminen är nästa vecka och jag har varit dum nog och tackat ja till att jobba både fredag och söndag. När har jag planerat aatt skriva på mina tentor? de är bara till att bita ihop och försöka vara så effektiv som möjligt.

Just nu sitter jag på Moddis jobb och pluggar medans han arbetar. Och innan idag var jag och klippte mig, hela 8 cm rök bort, vilket verkligen behövdes. Nu känns håret fräscht och fint men dock så mycket kortare.

Efter jobbet imorgon blir det fest för att fira Robins 20 års dag, ska blir riktigt trevligt. Plus att imorgon jobbar även Paula så de kommer nog bli en bra dag :) De finns små ljusklimptar trots allt plugg och jobb och de behövs för att orka med allt.

tror förresten jag precis fick årets första miggbett. ogillas! Men de är väl ett litet tecken på att sommaren äntligen är påväg.


ge mig sommar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0