fuck you

Eftersom de knappt är några som tittar in på min blogg längre så tänkte jag passa på att skriva av mig lite skit som bubblar inom mig :)

Det är när man upptäcker hur falska vissa människor är som man uppskattar de vänner man har lite extra, som man vet alltid kommer stå vid ens sida och som man kan lita på till 110%. Jag har tyvärr beblandat mig, va jag tror med fel personer ett tag, som jag nu börjar inse hur falska den egentligen är, att allt är ett enda stort spel som jag inte kan reglerna i.
Jag tror även att det är tack vare dem jag har förlorat en av mina tidigare vänner, men det är endast mina egna spekulationer. Jag blir så förbannad och samtidigt besviken ju mer jag tänker på de. Jag önskar jag hade kunnat spola tillbaka tiden 10 månader..

En sak är säker, jag vet vilka mina äkta vänner är och jag älskar dem över allt annat och sålänge jag har dem så räcker jag "fuck you" till resten.

Jag önskar bara att jag hade tänkt ett steg längre.. håll dina vänner nära men dina fiender ännu närmre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0